Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Fallout 4 – znamy szczegóły nowego trybu survivalowego
Ponieważ Bethesda Softworks zwlekała z ujawnieniem szczegółowych informacji na temat przerobionego trybu survivalowego w Fallout 4 (który został zapowiedziany niecałe dwa tygodnie temu), fani postanowili wyręczyć dewelopera i sami wygrzebali odpowiednie dane z plików gry. W ten sposób uzyskaliśmy pełny obraz atrakcji szykowanych dla miłośników postapokaliptycznej walki o przetrwanie (szczegóły znajdziecie poniżej) – i wiemy, że nie mija się on z rzeczywistością, gdyż Bethesda była uprzejma potwierdzić prawdziwość znaleziska. Zastrzeżono jednak, że prace nad omawianym trybem nadal trwają, więc pewne elementy mogą jeszcze ulec zmianie.

Oto najważniejsze modyfikatory rozgrywki w starym-nowym trybie survivalowym, aktywowanym w panelu zmiany poziomu trudności (w ustawieniach gry):

  • Trzeba mieć na uwadze głód, pragnienie i wypoczynek bohatera. Pozbawianie go jedzenia, wody i snu skutkuje stopniowym spadkiem atrybutów (SPECIAL) i odporności na choroby oraz wzrostem zmęczenia (które ogranicza pulę punktów akcji, analogicznie do radiacji i zdrowia). Ostatecznie niezaspokajanie potrzeb fizjologiczych postaci prowadzi do utraty punktów życia.
  • Bohater może zapaść na jedną z groźnych chorób, jeśli będzie robił rzeczy takie jak jedzenie surowego mięsa, picie brudnej wody czy zażywanie narkotyków i innych szkodliwych substancji. Również walka z robactwem czy ghoulami naraża protagonistę na takie niebezpieczeństwo. Choroby leczy się antybiotykami, które można wytwarzać samemu lub kupować u medyków.
  • Obrażenia zadawane zarówno przez bohatera, jak i przeciwników są znacznie zwiększone, więc walka jest bardziej śmiertelna. Dodatkowo zabijanie stopniowo generuje adrenalinę (nowy współczynnik), która dodatkowo zwiększa czynione zniszczenia. Premia zeruje się, gdy idziemy spać.
  • Towarzyszy trzeba własnoręcznie postawić na nogi, gdy padną w boju. Jeśli tego nie zrobimy, zachowają się tak, jakby zostali porzuceni, i wrócą do domu.
  • Nie można korzystać z opcji szybkiej podróży.
  • Amunicja ma określoną masę, zależną od kalibru (szczególnie ciężkie są rakiety, rdzenie fuzyjne itp.).
  • Przeciążanie postaci grozi stopniowym spadkiem atrybutów wytrzymałości i zręczności, a nawet utratą żywotności (i uszkodzeniem nóg bohatera).
  • Przeciwnicy nie są wyświetlani na kompasie, ponadto lokacje pojawiają się na nim w mniejszej odległości.
  • Rozgrywka zapisuje się tylko w momencie, gdy bohater kładzie się spać (nie można zapisywać ręcznie).

    Źródło:
    "Draug" - GRY-OnLine
  • Klemens
    2016-02-25 19:54:27
    Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
    Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow